Добро пожаловать в Мир Майкла Джексона, Гость!    Регистрация  Или выполнить  Вход       

Заголовок Объявления
Поздравляем
Allolopep
Все о Майкле Джексоне. Статьи, рассказы знакомых, фанатов и т.д./Everything about Michael Jackson, articles, friend&fan's stories etc.

Интервью тех,кто с ним работал и тех,на кого он повлиял

Интервью тех,кто с ним работал и тех,на кого он повлиял

#141  Сообщение Liberian Girl » 27 янв 2016, 01:21

Michael Jackson: United Fan Family

Чему Майкл Джексон научил Спайка Ли.

Если спросить Спайка Ли о личной жизни Майкла, он ответит: «Я не могу говорить об этом публично». А как насчет профессиональных вопросов? Карьера Джексона стала центральной темой в двух новых документальных фильмах. Первым стал Bad 25, а второй - Michael Jackson’s Journey From Motown to Off the Wall.

Ли «начинал» как фанат Майкла, причем Спайк на год старше. «Мы жили во времена движений за гражданские права, войны во Вьетнаме, - вспоминает Ли, - мы пережили много событий. Для меня работа с Майклом — осуществление мечты» (из интервью 1997 года).

Пока шли съемки, Ли узнал от Джексона много нового. «Будь великим, учись у великих».

Но все-таки родители повлияли на Ли в большей степени: «Семья меня поддержала, когда я им заявил, что хочу быть режиссером. Знаете, родители как никто другой могут убить твои мечты. И, слава богу, мои родители не посчитали меня сумасшедшим и не говорили: «Черные не снимают фильмы, о чем ты вообще думаешь?» Нет, они поддержали меня».


Изображение
Я готова верить, но надо знать во что!

Показать ссылки поста



За это сообщение автора Liberian Girl поблагодарили (всего 4):
Нэт (22 июл 2016, 20:37) • Lina (31 янв 2016, 19:26) • Admin (28 янв 2016, 18:04) • franklin5569 (27 янв 2016, 04:38)
Рейтинг: 36.36%
 
Аватара пользователя
offline

Liberian Girl
Благодарил (а): 2485 раз.
Поблагодарили: 13664 раз.

Интервью тех,кто с ним работал и тех,на кого он повлиял

#142  Сообщение Liberian Girl » 31 янв 2016, 05:22

ИНТЕРВЬЮ С ДЖОЗЕФОМ ВОГЕЛЕМ

Интервью с учеными - Джозеф Вогель в журнале Академические исследования Майкла Джексона
источник
(с) JoeVogel.net

Изображение


1) Только одним предложением расскажите что значит для вас Майкл Джексон?

Для меня, Майкл Джексон воплощает страсть, энергию, тайну, сострадание, сложность, блеск, творчество, удивление, трагедия, любовь.

2) Когда вы начали писать "Человек в музыке" были ли у Вас опасения по поводу процесса?

Конечно. Это был большой, амбициозный проект - он расширился больше, чем я ожидал и затем, должен был быть урезан. Издатели были скептически настроены - нужны ли аудитории серьезные книги о МДж (этот скептицизм сохраняется). Были все виды логистических ( материально-технических трудностей) препятствий. Но, пожалуй, самой большой проблемой было попытаться воздать должное такое многогранному артисту как Майкл. Изучение его заставляет вас, по крайней мере попытаться стать лучше, ознакомиться с рядом различных полей, историй и разговоров. Конечный результат не был идеальным, но я наслаждался процессом.

3) Если бы вы имели возможность встретиться и поговорить с Майклом Джексоном какие три вопроса вы бы задали ему?

1.Какие неизданные песни вы бы хотели завершить и выпустить?
2.Могли бы вы познакомить меня со всей эволюцией создания “Stranger in Moscow”?
3.Если бы вам полностью финансировали съемки фильма о чем бы он был?

4) К чему привело вас изучение литературы в вашей собственной карьере?

Я люблю узнавать о людях, культуре и событиях. Я люблю то чувство узнавания, когда писатель захватил что-то, что Вы чувствовали или думали, но никогда ясно не формулировали. Я люблю язык и то, что он может сделать, чтобы обогатить ум и душу человека. Литература, на мой взгляд, делает жизнь богаче, глубже и интереснее.

5) Как и почему вы решили стать профессором?

Ну, все, что я говорил раньше: моя страсть к литературе и искусству в целом была движущей силой. Мне очень нравится быть в классе и обсуждать идеи, погружаться в глубины. Я думаю, мне так нравилось быть студентом, что я чувствовал себя вынужденным найти способ, чтобы сделать это моей профессией.

6) Что вы думаете о наследии искусства Майкла Джексона?

Он многое значит для многих людей. Для меня, большая часть ее улавливается в песне “Earth Song”, о которой я написал в небольшой книжке. Его искусство не должно только развлекать (хотя это было частью его); он стремился быть шире и глубже, чем большинство артистов. Его творческое наследие для меня - это то, как он пытался использовать его искусство, чтобы переосмыслить мир.. И то как он синтезировал и повторно изобретал новые формы и виды искусства.

7) Кто ваши крупнейшие художественные, литературные и музыкальные вдохновители?

Их много: Блейк, Шелли, Уитмен, Фицджеральд, Хьюз, Эллисон, Болдуин; Джон Леннон, Фредди Меркьюри, Стиви Уандер, Принц, Radiohead, Arcade Fire, и, конечно, Майкл.

8) Что для вас отношения между музыкой и научными кругами / критиками?

Я считаю что прав был Elvis Costello сказав, что писать о музыке это как танцевать об архитектуре. Существует доля правды в этом. Музыка для меня никогда не может быть полностью выражена в языке. Лучшие ученые и критики музыки, которых я прочитал всегда заставляют меня захотеть вернуться к музыке и оценить ее еще больше/ лучше. Это всегда моя цель: как-то осветить музыку и ее культурный контекст.

9) Вы планируете писать дальше о Майкле Джексоне или есть другие артисты / писатели для будущих публикаций?

Возможно. Сейчас я работаю над книгой о Джеймсе Болдуине, концентрируясь на его последнем десятилетии, в 1980-х. Это период, который очаровывает меня, я вырос в эпоху Рейгана и работа Джеймса Болдуина никогда не была более актуальной, учитывая недавние события в США. Есть еще пара проектов, которые я хотел бы закончить перед Майклом. Я определенно хотел бы сделать когда-нибудь обновленное и улучшенное второе издание "Человека в музыке". Но сейчас, я в основном сосредоточен на не-MJ работы.

10) Что бы вы посоветовали желающим изучать искусство Майкла Джексона?

Ну, в первую очередь, удовольствие от процесса открытия. Будьте открыты к тому, что его искусство можно раскрывать, даже если вы слышали песню или видели видео сотни раз. И познакомиться с растущим собранием работ по искусству Джексона. Когда я начал "Человек в музыке" у меня было очень мало источников которым я мог обратиться, но сегодня так много больших работ. Еще один совет - изучать тон, подход и платформу, которая позволит вам достичь и говорить больше, чем простые фанаты. Я чувствую, что изучая МДж, вообще говоря, нужно смотреть больше наружу и беседовать с критиками и учеными музыки, кино, культуры и т.д. Кроме того, было бы полезно найти и заполнить пробелы. Другими словами, изучать Майкла с разных точек зрения: например, книга о Джексоне гуманисте или о Джексоне, танцовщике или рассматривая конкретный альбом или видео, которое было вами упущено.


Изображение
Я готова верить, но надо знать во что!

Показать ссылки поста



За это сообщение автора Liberian Girl поблагодарили (всего 4):
Нэт (22 июл 2016, 20:38) • Dream (16 май 2016, 19:38) • Lina (31 янв 2016, 19:28) • franklin5569 (31 янв 2016, 05:50)
Рейтинг: 36.36%
 
Аватара пользователя
offline

Liberian Girl
Благодарил (а): 2485 раз.
Поблагодарили: 13664 раз.

Интервью тех,кто с ним работал и тех,на кого он повлиял

#143  Сообщение Liberian Girl » 12 май 2016, 15:25

Jim Britt, арт-директор Motown Records и по совместительству штатный фотограф, сделал тысячи фотографий юного Майкла начиная с ранних 70-х.

"Мы с Майклом сразу нашли общий язык. Он был хорошим мальчишкой, веселым и общительным. Многие потом выспрашивали меня о нём, пытаясь вытащить из меня истории о его несчастливом детстве. Но ни разу за всё время я ничего подобного не видел - нормальный ребенок. Бывало, я просто приезжал и начинал снимать его без подготовки. Он сам одевался для фотосессии, никаких вычурных сценических нарядов - аккуратная одежда из детского гардероба. У них в доме была музыкальная комната, где стояли клавишные, ударные, гитары. Иногда он садился за инструмент и просто бренчал что-то..."

Изображение
Я готова верить, но надо знать во что!

Показать ссылки поста



За это сообщение автора Liberian Girl поблагодарили (всего 4):
Admin (10 янв 2017, 14:38) • Dream (16 май 2016, 19:38) • Lina (14 май 2016, 15:43) • franklin5569 (12 май 2016, 17:27)
Рейтинг: 36.36%
 
Аватара пользователя
offline

Liberian Girl
Благодарил (а): 2485 раз.
Поблагодарили: 13664 раз.

Интервью тех,кто с ним работал и тех,на кого он повлиял

#144  Сообщение Liberian Girl » 19 июн 2016, 00:45

Interview with HIStory and Ghosts engineer Rob Hoffman

Изображение


In January 1994, Michael’s team of producers and engineers spent a week preparing the Record One studio in Sherman Oaks, so work on new material for the delayed greatest hits package could resume. That album eventually became HIStory, which was released 21 years ago this week.

But when the Northridge Earthquake struck in Los Angeles on January 17, 1994, Michael was terrified, and chose to move production to the other side of the country, to New York City.

His production team, including Matt Forger, Bruce Swedien and Brad Buxer, all relocated and began setting up for preproduction at the Hit Factory studio on West 54th Street in central Manhattan around two weeks after the earthquake.

Working at the Hit Factory at the time was a young staff assistant named Rob Hoffman, who became a freelance engineer after Swedien and co arrived. Hoffman was soon in the thick of the action.

I knew from my early research on HIStory that Rob was very involved and that he had extensive knowledge of that project, with a very good memory to boot. When you're trying to research projects that were recorded 15, 20 or 30 years ago, it's important to speak to people who remember intricate details. Rob was brilliant, and played a very key part in my research on HIStory.

Rob invited me to his Downtown L.A apartment for this interview when I visited California for the first time in February 2012.

Here is the interview in full, with many outtakes which weren't published in Making Michael.

So work on the HIStory project began in January 1994?

Yes, after the Northridge earthquake in January 1994, the pre-production team decided to come to New York. Around 7 to 10 days after the earthquake, we began setting up at the Hit Factory. The idea was to work on anything between one and four new songs for a greatest hits package.

I was an engineer at the Hit Factory when Bruce Swedien and the team came in to set up.

Bruce occupied Studio 4, the big mix room, and another room was a writing room where Bruce and his writing partner Rene Moore began writing and churning out song ideas for Michael.

One of those songs became ‘2 Bad’. Bruce and Rene had put a lot of track ideas together by the time Michael later arrived in New York.

When did Michael arrive?

We were already in New York for at least two months before Michael arrived in New York.

When he arrived, he started working in a third room over at Sony. There was a lot of political rambling, so Michael did most of his early work over at Sony with Brad Buxer. It was to appease Sony, so they could keep an eye on things. But they were quickly back over at the Hit Factory with us! We would do odd bits there, including mixing.

What was it like recording Michael’s vocals?

Vocals were mostly recorded by Brad Buxer and [his assistant] Eddie Delena. When Michael left the studio, Andrew Scheps [another engineer] and myself would help and assist Brad. A lot of the time, we would stay up all night working. Eventually Bruce would get whatever we were working on so he could change things and mix.

So what was the first song you recorded for HIStory?

The first song we did was 'Stranger in Moscow'. Michael and Brad Buxer worked on it over at Sony, and we did some work at the Hit Factory.

The next one was 'They Don’t Care About Us'. Although the idea for this song existed from the earlier sessions, I think Michael and Matt Forger started on the song again from scratch.

After this came 'Money' and '2 Bad'.

There was also 'Much Too Soon'. It’s totally different to the posthumous release. Although it was dropped fairly quickly after work began on it, it was simply one of the greatest things I had ever heard. Brad Buxer and [orchestrator] Geoff Grace worked on it.

Towards the spring and the summer came 'D.S', and then 'Morphine'. 'Morphine' was actually inspired by Nine Inch Nails. Michael was a big fan of the Nine Inch Nails album Downward Spiral. Obviously I was shocked to learn this, but it was clear that Michael loved the sounds, and ‘Morphine’ was an example of this.

When we had these songs, the decision was made to make a whole new album. This would have been in the summer time. It was before David Foster and Jimmy Jam came in.

Talking of David Foster, when did he come in?

Foster came in towards the end of the New York run. He came in so he and Michael could write together. We set up a writing rig in Studio 1 at the Hit Factory.

What was fascinating was that two of the most talented persons out there were sitting at the piano, trying to write a song, but nothing came of it. Everyone left the room, apart from [engineer] Andrew Scheps, who was in there with a DAT, waiting to capture anything that came. When Andrew came out, we all said, ‘Well, have they got anything?’ And Andrew turned around and said, ‘Nothing at all’!”

Michael and David were actually at the piano when they began talking about their favourite old songs. Michael loved the song 'Smile' by Charlie Chaplin, so Michael and David decided to record a version.

'Earth Song' was pulled up in the summer before David Foster came in, but when David came in, Michael wanted him to work on it. Songs that we worked on in the summer include 'Earth Song', 'Little Susie' and 'Childhood'.

'Childhood', like 'Earth', was cut before David came in. But David did his thing on the orchestra.

Michael had a lot going on outside the studio didn’t he, he married Lisa Marie Presley and he went to Hungary to film an album trailer…

Yes, I remember Hungary. One day, when Michael left the studio, he said to Eddie Delena, ‘See you tomorrow’. The next thing we hear is that Michael is in Hungary doing a video commercial! He would disappear at times unexpectedly, for example to Hungary or to get married.

We’ve spoken about David Foster… Jam and Lewis and R Kelly also came in. Can you remember much about those sessions?

When Jimmy Jam came in, he brought three ideas with him from Minneapolis. One was 'Scream', the other was a song that Janet later did called 'Runaway', and there was another track. 'Scream', musically, was mostly completed.

For 'Scream', Michael sang his lead vocal in New York. Michael and Janet sang background vocals in New York, but Janet’s lead sections were left empty. She did her lead over in Minneapolis where she was more comfortable. The track was mixed later in Los Angeles.

I remember R Kelly didn’t like to fly. So when he came up with 'You Are Not Alone', his programmer Peter Mokren came over to New York to record the song with Bruce. Michael’s vocals were done in New York, and the song was also mixed in Los Angeles.

When did you all pack up and go to California?

We got to Los Angeles in mid-December 1994. It took us about a week to get fully set up and functional. I think Michael was tired of the cold in New York. He wanted to come home.

I remember a funny story about that changeover. In New York, there were dozens of fans sat outside the Hit Factory every day waiting to get a glimpse of Michael. But there were these two women in particular. They were amazing; they were there every day. They seemed to know as much about our whereabouts as we knew ourselves. When we moved to Los Angeles, the first day back in the studio, they were already waiting outside for Michael. How they knew we were moving operations back to Los Angeles I do not know, but they were there before us!

So you’re in L.A now, which songs were worked on next?

After the New York to L.A transition, Jimmy Jam brought 'Tabloid Junkie' and 'HIStory' with him from Minneapolis. Those songs were pulled up at Larrabee. Jimmy Jam had a room there and spent a lot of time there. Andrew and I were there with him.

'Tabloid Junkie' was mostly completed by Jimmy before we heard it. At one point, Jimmy brought Steve Hodge in from Minneapolis to help with the mixes. Steve would work in the front room at Larrabee.

At Record One, Brad Buxer worked in the back room, and Bruce worked in the front room. Dallas Austin came in and worked in the back room as well.

With 'HIStory', we needed both rooms at Larrabee to mix it.

'Childhood', 'Smile' and 'Little Susie' were mostly completed in New York. 'Stranger in Moscow', 'Money' and 'They Don’t Care About Us' were very close as well. There was nothing major done on these tracks in New York. 'Morphine' wasn’t touched again after New York either.

The big L.A songs were 'Tabloid Junkie', 'HIStory', 'This Time Around' and finishing '2 Bad'.

‘Come Together’ was fairly last minute. We did very little work on it during the HIStory sessions. Any slight alterations were done by Eddie Delena and Michael.

When did Dallas Austin join?

Dallas didn’t join us until we were in Los Angeles, maybe the end of January or February. He came in with 'This Time Around'. He came in with a tape of 10 or 12 rough ideas. 'This Time Around' was pretty much complete musically. Bruce and Rene Moore liked the song, so they added a bridge to it and Michael liked it.

Do you remember Teddy Riley working on HIStory?

Teddy was in New York for a couple of months, but nothing was really happening with that so he didn’t stay around any longer.

What can you remember about working on ‘Is It Scary’ during HIStory?

I first heard 'Is It Scary' towards the end of HIStory, around the same time as 'Tabloid Junkie' and the song 'HIStory'. All three were Jimmy Jam songs. To my knowledge, ‘Is It Scary’ was in the running to be included on HIStory, but at a meeting with the entire crew two weeks before finishing the album it was not considered close enough to being finished. It seems that most of 'Is It Scary' was done by April 1995, with Steve Hodge mixing.

What were the final weeks like?

The last weekend of mixing was at Record One. On the last Thursday Michael came up to me and Eddie Delena and said, ‘Sorry, but none of us are going to get any sleep this weekend. We have to go to Bernie's [mastering engineer] on Monday morning’.

For the whole weekend, we were camped out at Record One. Michael was singing, and there was a lot of mixing going on. The final night of recording was late on the Saturday night into Sunday morning, and this was when Michael sang the huge ad-libs at the end of ‘Earth Song’. It was the last vocal of the record as Michael knew it would kill his voice. Before that vocal, we all thought ‘Earth Song’ was finished. Michael turned around and said, ‘I have to do the ad-libs on Earth Song.’ So we turned around and said, ‘What do you mean? What ad-libs?!’ We were all so busy during those few days I think Michael just forgot about it.

On that last Sunday and Monday, we were literally printing the last few mixes so Bruce could drive the tapes over to Bernie’s. The album was mastered that Monday.

I read on a forum that you mentioned Michael throwing a pie in the face of a producer because he was treating people badly. Who was that?

That was Brad Buxer. As a producer, Brad was under a lot of pressure so probably didn’t realise it. Michael didn’t like to be negative, so rather than shout at Brad, he called him to his lounge and threw a pie in his face!

So after HIStory, you worked on the Ghosts film and the Blood on the Dance Floor album?

At the end of August 1995, I got the call to go to New York and work on some remixes of Michael’s songs. I wasn’t told why, I was just told to go! It was myself, Bruce Swedien and Rene Moore. We pulled up the 'Ghosts' track and worked on that at the Hit Factory. The short-film was on the agenda.

Within a couple of weeks we flipped to the HBO show Michael was going to do in December.

Then, in early 1996, I was working with Steve Porcaro. I was back in L.A after being in New York for the HBO thing.

At the end of March and beginning of April, I went from working with Steve straight to Record One, where the production of musical numbers for the Ghosts short-film began. We worked on the song 'Ghosts', on which we had already done some work in New York a few months earlier.

Eddie and Brad chopped up a film version of '2 Bad' for Ghosts.

By the time the filming of the Ghosts short-film was completed, I was camped out over at Record Plant, where 'Ghosts' [song] was pulled up again. Michael was touring by now. This was the last time I worked on any Michael Jackson material.

I left the project that fall, and Eddie Delena and Andrew Scheps carried on. They were doing some great work and I didn’t really need to be there. Mick Guzauski [engineer] came in as well. At this stage, no one knew about the Blood album.

It was after filming of Ghosts was completed that the attention flipped to the Blood on the Dance Floor album. When it came out, it was a total surprise.

They were planning to do HIStory Part II, with a similar format to the first part. It would have included new songs and more old hits, because there were songs such as ‘Human Nature’, ‘Dirty Diana’, ‘Smooth Criminal’ and ‘Dangerous’ that weren’t on part one, and then there were the big songs from HIStory, like ‘You Are Not Alone’ and ‘Earth Song’, that they were going to add.

Apart from 'Ghosts', did you work on any of the other songs that made Blood on the Dance Floor in 1996, before you left?

No. The only song we worked in 1996 that made that album was 'Ghosts'. My work on 'Morphine' and 'Is It Scary' was done during the HIStory sessions.

Did you do any work on the song 'Blood on the Dance Floor' during HIStory?

We listened to the multitracks for 'Blood on the Dance Floor' in New York in 1994, but the song wasn’t worked on.

Я готова верить, но надо знать во что!

Показать ссылки поста



За это сообщение автора Liberian Girl поблагодарили (всего 5):
Admin (10 янв 2017, 14:38) • Нэт (22 июл 2016, 20:32) • Trueamore (14 июл 2016, 00:00) • franklin5569 (19 июн 2016, 23:33) • Lina (19 июн 2016, 20:39)
Рейтинг: 45.45%
 
Аватара пользователя
offline

Liberian Girl
Благодарил (а): 2485 раз.
Поблагодарили: 13664 раз.

Интервью тех,кто с ним работал и тех,на кого он повлиял

#145  Сообщение Liberian Girl » 22 июл 2016, 11:38

Джон Лэндис о визите в Диснейленд с Майклом:

«После «Триллера» мы отправились в Диснейленд, эта фотография висит в моей библиотеке. Я храню ее как сокровище, и это реально глупая фотография Майкла Джексона, Микки и меня. Прежде чем тот парень успел сделать пару снимков, я услышал оглушительный шум. Оглянувшись, я увидел, что охранник говорит в микрофон. Я обернулся, и я не знаю, как объяснить это, но это был единственный раз в моей жизни, когда я был по-настоящему напуган и подумал: «Мы умрем.» Вокруг было море людей, и они полностью окружили тот островок травы, на котором мы были, и единственное, что их останавливало это маленькая цепочка. И когда я говорю море людей - это значит так много, как вы только можете увидеть в каждом направлении. Были тысячи людей, все из которых были в истерике. Это была истерия, похожая на Элвис-истерию, Синатра-истерию. Это была Майкл Джексон-истерия.

Я посмотрел, и подумал: «Боже мой!». Крики становились громче, и приходилось орать, чтобы услышать человека рядом с собой. Знаете, в Диснейленде, персонажам в костюмах обычно не позволено говорить, но тут Микки смотрит на меня и говорит: «Твою мать.» Я подумал, что если даже Микки боится, то мы в беде. Я не знаю, как долго это продолжалось, но тут из ниоткуда появился лимузин. Я никогда не забуду этого, я не знаю, откуда. Просто «пуф» ... как в Диснеевской магии. Охранник схватил Майкла, меня, Микки и его гигантскую голову и бросил нас в машину, затем он захлопнул двери и сорвался с места. Это было похоже на океан, как прибой. Стена из людей, окружившая машину. Водитель лепетал: «Я не знаю, что делать, я не знаю, что делать!». Я ему ответил: «Не газуй, ты убьешь кого-нибудь!». А Майкл был невозмутим: «Привет, здравствуйте, я люблю вас!» - говорил он во все окна и всем. Совершенно невозмутим!»


Изображение


Изображение
Я готова верить, но надо знать во что!

Показать ссылки поста



За это сообщение автора Liberian Girl поблагодарили (всего 5):
Admin (10 янв 2017, 14:38) • Lina (25 июл 2016, 19:44) • Нэт (22 июл 2016, 20:31) • Dream (22 июл 2016, 17:18) • franklin5569 (22 июл 2016, 16:34)
Рейтинг: 45.45%
 
Аватара пользователя
offline

Liberian Girl
Благодарил (а): 2485 раз.
Поблагодарили: 13664 раз.

Интервью тех,кто с ним работал и тех,на кого он повлиял

#146  Сообщение Admin » 10 янв 2017, 14:47

Orianthi on Performing at Michael Jackson's Memorial: 'I Didn't Know How I Was Gonna Get Through It'
Орианти о выступлении на мемориале Майкла Джексона: " Я не знала, как пройду через все это "

Изображение
Guitarist and singer/songwriter Orianthi had the chance to perform with two of music’s biggest icons before their deaths — and now she’s opening up about the experience.
In an upcoming episode of Oprah: Where Are They Now?, Orianthi reveals how she tackled singing at late pop singer Michael Jackson‘s 2009 memorial service at the Staples Center in Los Angeles.
“Playing Michael Jackson’s memorial service was one of the hardest things to do because it was literally a few days after he had passed and Kenny Ortega, who was directing it all, was like ‘You’re gonna come out and sing,’ ” she explains, adding, “So not only was I completely shaken up, I didn’t know how I was gonna get through it. Then going out there just with a microphone, I was like, ‘I feel completely weird.'”


She says, “It was a special night but at the same time it was very, very sad.”
Orianthi, 31, had been rehearsing with Jackson for his ill-fated This Is It tour as a guitarist at the time of his surprising death. She was hired after being contacted through MySpace and performing a private audition for Jackson. Working with the star, she says, was one of the “craziest moments of my life.”

Изображение

Показать ссылки поста



За это сообщение автора Admin поблагодарили (всего 2):
Dream (11 янв 2017, 19:45) • franklin5569 (10 янв 2017, 17:29)
Рейтинг: 18.18%
 
Аватара пользователя
offline

Admin
Благодарил (а): 11977 раз.
Поблагодарили: 14911 раз.

Facebook

Пред.

Вернуться в ИСТОРИЯ МАЙКЛА ДЖЕКСОНА / MJ HISTORY